Lucas Channel

猫との海外生活を記録していきますっ! from Canada

not ready

いよいよ、実家に戻る準備に入ってきました!

カナダに行ってる間に今の荷物は置くとこないので、全部売ります!

何回か引越ししてきたのに、自分の荷物の多さに驚きました😂


ちなみに今日のるかはちょっと体調悪そう、、、

いつもの遊ぼうよ攻撃が全くなくキャットタワーからズリ落ちてました💦

最終的にはカーペットの隙間に収まってました。

日当たってるカーペットだしね、

あったかいよね◎

かわいい。


出発する日にちが近づくにつれて、ちょっと不安になってブルーになって行くのやめようかなってマリッジブルーやないけど、ワーホリブルーになってます笑


The XDay is coming, but i'm not happy. i've lots of time and then thinking about some worst things.. IF, IF, IF, around my head. Aghhh if problems...

Even if problems stick my head, i'm trying to find a recycle shop for sell my furniture while i'm in Canada i'm not gonna use it.

Even I've moved couple times, ive surprised that i have quite lots of things that i don't need😂


anyway, today's Lucas looks litttle bit bad.

he didnt come to play with me and he slipped from the cat tower!

when i asked to him,"are you ok?"

he answered with myaoling!

so cute..

Few minutes later, he was sleeping in the carpet!

Super cute..